26 maj 2011

hallå!
Torsdag idag! riktigt gött.. betyder att det är fredag i morgon! :)
och att jag då börjar halv 11 :) härlig fredag!

Idag har jag varit i skolan.. tänkte först skippa matten som var sista lektionen.. men så duktig som jag är så gick jag på den ändå :) kom hem vid 3 idag, ringde till pappa och frågade om jag hade fått några brev och det hade jag, har nu fått sommarjobb på hemvården.. inte riktigt det jag ville.. men det får duga!... började laga mat vid 4 och när andreas kommer hem så säger han " vi ska grilla hos mamma idag" haha så jag stod där i onödan ;)
hahah jaja.. men åkte i alla fall till svärmor och åt och hade det mysigt!

färgade även andreas hår förut med, och det blev kanon! kladda inte ett skit! ( och det är så vanligt att jag kladdar, finns nog ingen värre än jag att kladda! ;) )
och så har jag även duschat.. OCH gjort andreas frukost tills i morgon som jag gjort i 3 dagar åt honom nu! han är så fäst vid sin nya telefon.. men så snäll som jag är så gör ag det åt honom, finns nog ingen bättre flickvän än jag ;) haha.. nä Nu ska vi väl snart lägga oss i sängen, har blivit sent hela veckan så ska väl komma i säng i tid någon gång :) höhö
byyyyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0