25 maj 2011 - skola

skönt att det är onsdag idag! snart helg igen.. höhö :)

men sitter i skolan nu, första lektionen kollade vi på något om rasism..
och nu ska vi sitta göra ett arbete, men jag och linn är klara :) så sitter här och inte gör ett skit!
slutar denna lektion snart i alla fall! gött dä. om cirkus 40 min ska jag och linn har NP speaking,är faktiskt lite smått nervös eftersom att kag tycker inte om när någon sitter och lyssnar på mig när jag inte känner mig säker i det jag gör. men det får gå ialla fall!
sen har vi bara matte kvar och sen slutar vi! as gött.. så jag och linn hinner med bussen som går från stan vid 1. :) sen när andreas kommer hem ska vi åka och stor handla mat :)
byyyyyye


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0