16 Maj 2011

ja då var det måndag igen! väldigt jobbig dag.. Men inte många måndagar kvar i skolan nu :) jätteskönt!

igår bestämmde jag och Andreas oss för att pröva LCHF. Bara för att testa vi är inte direkt överviktiga, men jag skulle kunna tappa nått kilo bara i alla fall.. men detta  gör jag mest för skoj skull :) höhö

igår blev det inte jätte bra eftersom att vi åkte in och fira Elin igår! :) hon har ju fyllt 21! men då ialla fall äter man ju lite kakor och så.. hehe :) så vi börjar seriöst idag! :)

idag åt vi kebabsallad med massa kebab dressing till :) gött!
sen har jag diskat, dammsugit och lagat mat då.. Så nu ska vi iväg till ica och köpa lite mer sallad och kaffe :)
byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0