Dag 13 - Den här veckan

kommer inte direkt ihåg vad jag gjort denna vecka.
måndag,tisdag var jag i alla fall i skolan och så pluggade jag lite..

Igår så var det skola igen, efter skolan så tog jag bussen till Helen och Jimmy eller ja till 26:an en bit, och sen gick jag resten. Så tog en kopp kaffe och tjata med helen, sen efter 4 någon gång så kom mamma, vi åkte in till stan med filip för att han fyllde år, så han skulle få välja vad han ville ha :) så det blev fotbollskor och benskydd.
så kom jag hem och myste lite med hjärtat :)

Idag försov jag mig totalt! så har varit hemma idag. Lagade mat tills Andreas kom hem :)
Efter det åkte vi till krille och carro, och busade lite med Nova :) carro koma lite senare, och killarna åkte iväg till deras hus :) så var Emelie där en stund med så har drickit kaffe och tjötat en massa!
nu är vi hemma igen! har precis duschat så ska väl snart till sängs ;)

byyye!


Får bli en bild på Faste goding Gustav! :)
underbart sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0