Dag 11 - Mina syskon

Jag har så 5 syskon. men mamma har två barn sen innan och pappa tre barn sen innan. så jag har inga hel syskon så att säga.

Men Mina 2 bröder från mammas sida Heter Erik och Jimmy.
Erik fyller 26 i år och bor mellan skövde och Mariestad. och Jimmy fyller 33 i år och bor i ullervad.
Och det är bara Jimmy som har barn. och han har 3 söner :) och två extra tjejer som är hans nuvarande tjejs barn.
men Jimmys barn heter i alla fall. Aleczander, Filip och Gustav. Gustav har han med Helen(hans nuvarande tjej)
Jimmy och Erik har jag bra kontakt med. Dom finns alltid där i vått och torrt och jag Älskar dom!

Från pappas sida: Christer, Carolin och Emma.
Alla dom bor i karlskoga. och Alla har barn. Christer har två döttrar, Ida och Moa.
Carolin har en son, Devin och Emma har en dotter, Linn :)
Jag har aldrig haft speciellt bra kontakt med dom. Eftersom att dom bor lite längre bort och massa annat.
så jaaa.. Men lite av kontakten börjar väl bli bättre i alla fall.. :)

höhö ja, det var väl allt om det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0