8 Mars 2011

Har inte uppdaterat på några dagar.. men har inte hunnit helt enkelt.

i söndags åkte jag och Andreas till Skövde.
vi skulle köpa en prisent till hans pappa. och så köpte vi lite kläder själva :)
Jag köpte:
  • Ett linne
  • en T-shirt
  • Jeans
  • 3 par trosor
så blev lite i alla fall. Efter det åkte vi o åt på Mcdonalds. mumms!
Sedan åkte vi till töreboda för att fira hans pappa :) trevligt!

I går var det ju skola igen.. Ganska långtråkig dag igår, men det är det alltid på måndagar.
Så kollade lite på matten igår med. hade ju prov idag.
och kan säga att det gick käpp rätt åt helvete! men det var väntat..
Annars har dagen idag varit skön!
först hade vi Medicinsk grunskurs - Där gjorde vi bara instuderingsfrågor.
Sedan matte prov - hade 2 timmar på oss. Men jag var klar efter en halvtimme.
efter att linn var klar så gick hon o jag ner till stan och kika lite, hade nämnligen tittat på en tröja igår så ja köpte den idag! :) och så tog vi en fika. justeee köpte nya solglasögon idag med. Nice!

har varit på jätte bra humör idag! men berodde nog på vädret! :)
och lite annat! så när vi hade ätit hemma ja o andreas åkte vi till gullspång. gick in på ica och handla lite, och jag köpte även en mascara på balders. sen åkte vi hem till mamma och pappa o fika o tjöta lite! :)
nu ska väl jag och hjärtat mysa lite kanske, sen läsa min hemska bok och sova!

byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0