test

Lärt känna en ny vän: nej det tor jag inte?
Fått ditt hjärta krossat: nej :D
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja verkligen!
Kysst en kompis: ne

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firades av släckten och familjen :)
Vilken tid vaknade du idag: vaknade 06.40 men somnade om vid 08.00, o vaknade vid 10.00 igen.
Vad gjorde du igår runt midnatt: jag sov :)
Någonting som du längtar till: längtar till mycket!
Senaste gången du träffade din pappa: i fredags tror jag ? :p
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ingen aning! allt är perfekt som det är nu :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: har jag nog
Vad gör dig irriterad just nu: inte bara just nu men alltid! folk som prider rykten, tror på rykten, går bakom ryggen på en, sånna personer som borde finnas där men gör ej det.!
Långt eller kort: Långt blir nog bra ;)
Vad gillar du gällande dig själv: hmm ingen aning.

DIN FÖRSTA:


Operation: har inte gjort någon.
Piercing: Öronen.
Tatuering: ingen än. kan ju inte bestämma mig vad jag vill ha!
Bästa vän: var väll linn och linda :)
Sport: fotboll
Husdjur: hund o katt :)
Vaccination du minns: ingen aning.
Förälskelse: oj jadu! vetinte riktigt.
Alkohol du drack: smakade väl på mammas vin eller pappas öl.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: ögonen
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: båda :)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0