3 Juni 2011

Tänkte berätta lite om gårdagen först..

Igår var ju jag, Linn och Andreas på liseberg! :) Det var trevligt och kul!
vi tröttnade efter ett tag.. och vi hade ju bokat ett sånt sent tåg..
för när vi kom till göteborg gick vi lite i affärer och tittade köpte ett par tygshorts :) men andreas hade så brottom in på liseberg så blev inte mycket mer än det.. och bråttom hade vi inte behövt.. höhö :)
men jaja.. trevligt hade vi i alla fall :)

Men idag då..

vi vaknade runt kvart över 10, jag gick oxh duscha och så.
har varit till ica och lite mer..
Just nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att linn ska komma så jag kan färga hennes hår :)
och så blir det ju massa snack som alltid!
Senare i kväll blir det förfest hos chrille med några stycken.. vi ska grilla lite innan och så med!
det är ju laxdagarna nu i helgen med så blir party hela helgen nu!
men ska kanske ta tag i disken nu också! ....
haha  byyyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0