20 Juni 2011

Måndag igen! men ingen skola.. så skönt! :D
vaknade vid 10 tiden idag och inväntade linn som kom vid 12. Och jag började städa..
diskade,damma,dammsög, torkade golven och lagade mat! duktig tjej jag är! :) haha..
Efter maten åkte jag och Andreas till mamma och tog en fika, rabarberpaj och kaffe :)
hämtade även speglar till sovrummet. Hade tänkt att baka chokladbiskvier idag, men hann inte. Så ska ta det imorgon istället :)
förresten förut när älskling kom förut så berättar han att kan beställt en varsin zipperall åt oss!
Jätte gulligt av honom!!


Jag fick den rosa! så underbart att ha till vinter sen! även sena sommar kvällar! :)
Men nu ska vi äta lite kvällsmat och kolla på Johan falk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0