1 Juli 2011

första Juli idag och Fredag! :D
tiden bara springer iväg tycker jag! och så var det lngesedan jag upptaderade också men har inte haft tid o så!
har ju varit så fint väder så har varit ute o solat :) har dock även brännt mig ganska hårt på framsidan av kroppen :( men det börjar bli bättre nu :)

Snart slutar hjärtat i alla fall :) så ska väl börja laga mat.  det får bli hamburgare idag! :)
ikväll vet jag inte vad vi ska göra.. känner att jag skulle vilja ta det lugnt eftersom att vi ska åka till örebro imorgon pch shoppa lite! :) och efter det så ska vi till Andreas mamma för det är wäggetorpsfesten då. höhö..
men fårse om vi ska dit eller ej. jaja ska snart ställa mig och steka! :) byyyye


Finns ingen som är bättre än du, bara du
Jag älskar dig av hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0