dag 3 - mina föräldrar

Min Pappa heter Bror och jobbar på jonsac i Otterbäcken. och Min mamma heter Anita och Jobbar på harsle sjukhem.
dom har inte varit tillsammans hela tiden utan gick isär i några år, men för snart 4 årsen tror jag det blir, till sommaren ungefär.. så blev dom tillsammans igen :) och jag var/ är jätte glad över det :D
och dom gifte sig sommaren 2009!
Så dom bor nu i Skagersvik i ett hus. Och dom två är mina absoluta bästa vänner! och jag älskar dom över allt annat på denna jord! dom finns alltid där för en! alltid verkligen :) dom lyssnar på mig, hjälper mig med allt, Jag har alltid fått gjort så mycket för dom som många andra inte fick i min ålder då och även nu, jag har ju faktiskt flyttat ihop med en kille fast jag bara är 16, det är så skönt att dom litar på mig så! och jag älskar dom till 1000!
de är dom bästa som existerar på denna jord. jag älskar er!


Tack för att ni alltid finns där som stöd och hjälp!
Älskar er
!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ord av en fin tjej.

2011-01-31 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0