Dag 2 - Min första kärlek

har inte hunnit skriva så mycket om denna! har ju somsagt praktik.


Men min Första kärlek tror jag faktiskt var Alexander. Vi gick i 3 eller 4:an när vi blev ihop :)
jag kommer ihåg alla dom gångerna vi var ute i skogen i skolan och var med Anton och Madelende, vi gick ut i skogen för att vi skulle pussas, för vi gjorde sånt i smyg. sen hade vi kojjor och sånt ute i skogen med. sen den gången vi var borta vid " träsket" då vi gifte oss. HAHAHA vi gav varandra ett halsband som vi ade fått från stenåldersbyn. hahah oj Herregud vilka tider :) Jag och Alexander var tillsammans lite över 1 år faktiskt. men sen flyttade han till Karlskoga. och då gav vi varandra en avskedskram nere vid cykelstället i skolan kommer jag ihåg. och vi smsade varje dag och även ringde varandra. Jag var så kär då kommer jag ihåg :P hahahaha. men sen gjorde han ju slut. och jag blev ledsen, men som man är när man är liten så kom man ju över det ganska fort :P HAHAH. jaa vilka tider.. vilka tider! :)
men nu bor ju han här igen och har varit kompisar sen sjunde klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0