Dag 1- Presentation av mig själv.

Mitt Namn är Ronja Maria Elisabeth Johansson och är 16 år gammal. Jag bor i Otterbäcken tillsammans med min Underbara pojkvän Andreas :)
Jag går på vadsbogymnasiet i marietad, programmet Omvårdnad. och det är oftast kul!

Oftast är jag på glatt humör! men jag är inte bra på att visa att jag är glad ibland. ser ofta rätt sur ut.
När man väl lärt känna mig så är jag pratglad och är öppen om allt. Jag är även en sån person som står för vad jag tycker på dett bra sätt. om någon frågar mig något svarar jag ärligt.

Jag älskar att umgås med mina nära och kära för dom är helt otroliga! :)
Jag tycker även om att fixa mig.. men har oftast ingen lust, eftersom att man inte ska göra något speciellt direkt.

Jag hatar Skitsnack när det ej angår personen! jag Hatar lögner! Hatar när nära personer håller undan grejer som man inte får veta något om! och Jag hatar svek även om jag har svikit med, men alla gör vi ju  misstag!

men nu har ni en liten koll på vem jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0