28 Januari 2011

Idag är jag ledig och det är väldigt skönt vill jag lova!
men igår jobbade jag ju kvällen igen. och det gör jag nöstan jämt känns det som, eller ja det har jag ju faktiskt gjort nu 3 av 4 dagar så.. men det funkar det med :)
ååååh jag vill inte tillbaka till skolan igen, vill stanna där på praktiken! jag trivs så enormt bra!
hoppas på att man kanske kan få sommar jobb där istället :)

men idag är jag ju ledig somsagt, så vet inte vad vi ska göra idag! skulle vara skönt att komma hemmifrån lite :) har suttit i denna lägenhet dag in och dag ut ett tag nu känns det som. men ska slappa lite framför tv:n nu så får vi se vad jag gör sen innan älsklingen min kommer hem från jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0