26 Januari 2011

tredje dagen på praktiken idag!
och jag tycker det är skitkul! :D så jag är jätte nöjd.
förutom att bussar o sånt inte vill gå som man vill.. men tur man har mamma ibland som ställer upp!
skulle egentligen börjat 7 idag. men blir senare idag eftersom att bussen inte vill komma som den ska!
så får se om jag kanske får jobba en timme längre idag eller inte. men men..

efter praktiken ska jag hem och göra iordning mat tills hjärtat mitt kommer hem. och Efter det ska vi till willys och Handla mat o så :)
och ska fan sova tidigt idag! för kunde inte somna alls inatt!..
jaja nu ska jag dricka upp min oboy och fortsätta att vara lite arg :)
byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0