20 Januari 2011

guuuuud tror mitt huvud sprängs snart alltså! var längesen jag hade såhär ont i huvudet. Varken alvedon eller sova hjälper! så sitter och dricker kaffe nu ihopp om att blir lite piggare så man kan plugga till den där förbannade provet vi har i morgon. men det får gå som det går. måste duscha också!

hmm.. slutar ungefär halv 12 imorgon med. så det blir gött! så jag och mamma åker in till Jimmy och Helen och firar helen och träffas bebisen och dom stora barna såklart! ;)

Just nu sitter Andreas och kollar efter en film som vi kan se på sen efter mitt pluggande och duschning :)
nä sätta lite fart nu kanske!
men känns ändå som att jag kan mycket av provet på något sätt.. men vettifan..



ser så tomt ut utan bilder hela tiden så slänger in en halv bra bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0