17 Januari 2011

då var det Måndag igen.. och det är en jobbig skoldag.. har så många lektioner och så lite raster. menmen..
dagen idag har varit väldigt seg. Skulle på I-vals information idag med. men fan heller att det fanns något.
Josefine, mariette och jag skulle gå på psykolgin för att se om vi kunde gå bB kursen. men nej nej därifrån blev vi utskickade.. Sen gick vi iväg till Kunna förstå och betmöta personer med funktionshinder, men den fick vi inte heller ta för att vi går omvårdnad och då läser vi ungefär om det, men har ändå inte kursen.. så vi blev arga. hehe
så vi bara hängde med på något och då blev det något inom bygg. typ träslöjd?

så fårse vad man väljer, vill ha dans också, men bussen går ju som den går.. kommer inte vara hemma förens halv 7 då. och det orkar jag verkligen inte! menmen..

igårkväll skulle andreas fixa min header. men allt blir bara fucked up! från min inloggning ser det normalt ut. men inte för er andra! blir så arg! så får försöka fixa till det på något vänster..

nää om man kanske skulle plocka undan lite och bädda sängen o så.
sen laga mat om jag orkar annars kan mannen i huset göra det ;) haha
och måste plugga  idrott idag med..

jaja, ska börja greja nu! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0