10 Januari 2011

sista lovdagen idag! känns inte bra.. men ändå lite skönt så att man kommer igång o göra något :)
börjar bli rätt rastlös av att bara gå hemma.. hehe

Andreas började ju jobba idag så kändes rätt gött att få ligga kvar när han gick upp ändå! hihi :)
men idag har jag inte gjort något än så länge, var meningen att jag skulle kolla lite på idrottsprovet, men har inte hunnit med det än..
har fixat mig och lite så bara, tänkte ta lite kort, men somvanligt så vill jag inte fastna bra. HAHA
men nu snart ska jag börja med maten så den är klar tills älsklingen kommer hem :)
får bli kött, klyftpotatis och bearnesås :) gött dä!

nu ska jag ta mig ett bloss o sedan börja :)

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0