slänger in detta!

Vad heter ni? Andreas Andersson Lassila & Ronja Johansson
Hur länge har ni varit tsm? 5 Månader :)
Är ni förlovade? Nepp.. inte än, men det kommer någon gång det med!
Bor ni ihop? Jo det gör vi, men ska förhoppningsvis snart flytta till en annan lägenhet :)
Har ni barn? Nej..
Har båda körkort? nej bara han
Isåfall, vem kör bäst? Han antar jag
Kommer du ihåg er första kyss? Jo eller kanppt. haha
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det ska jag :)
Vem är äldst? Han är det
Vilka stjärntecken är ni? Han är Vädur, och jag är skytte :)
Vem fyller först på året? Det gör han
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Jaaaaaaaaaag! :)
Håller ni i handen på stan? Jo det gör vi väl ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? nepp
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, eller vi träffades ju 3 månader innnan vi blev ett par och lärde känna varandra då.
Blev du kär i första ögonkastet? Kär blev jag nog inte, men förtjust ble jag allt ;)
Har ni någon speciell låt? Nä inte diekt,
Har ni stora framtidsplaner? Jag vet hur jag vill att våra framtidsplaner ser ut i alla fall.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja eller jag har väl gråtit.
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? Det vet jag inte :)
Vem lagar bäst mat? jag såklart!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan framför någon bra film :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo det gör vi.
Blir du lätt svartsjuk? Njaa, kan bli irriterad men inget jag visar så, fast han vet ju om det om jag blir det
Brukar ni bråka? nej, jätte sällan, men så är det oftast när man är nykär. Men jag är inte den som vill bråka över allt heller.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar isf, men vi bor ju ihop så blir inte att vi hörs över telefon precis.
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Svårt, tycker allt på han är fint :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Jo andreas gör det ofta!
Brukar nån av er snarka? HAHA Andreas snarkar varja natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0