Dag 8 - Min nuvarande kärlek ♥

Min nuvarande kärlek heter ju då Andreas Andersson Lassila, och han jobbar som snickare :) vi har snart varit tillsammans i ett halv år! tiden har gått så fort!
vi började träffas i Juni sedan dess har vi hållt ihop, men träffades i 3 månader först innan det blev vi :)

jag flyttade in här på en gång ungefär, så nu bor jag här i otterbäcken med honom!
och jag trivs så bra med honom, vi kommer bra överens! jag brukar vara den typen som tröttnar på att vara med en person för mycket, men inte med honom verkar det som, men kanske fortfarande är nykär? hihi :)
men kär är jag i alla fall! jätte kär! Men han är den killen som lyssnar, finns där när det kommer upp jobbiga saker, och det är jag så tacksam över! jag kommer ihåg i början när vi träffades så vågade jag inte säga att jag var törstig nästan! HAHA.. och nu bor jag här och bestämmer delvis :) så det kan gå!

Men min pojkvän är så underbar! och så sjukt snäll! Han får en ju verkligen på bra humör oavsett. Han äe ju bara bäst :) Jag älskar honom något enromt! och han är absolut ingenting jag vill förlora, men jag ser en framtid tillsammans med honom.!
åååh! jag trivs så väldigt bra tillsammans med honom, han gör mig verkligen lycklig, he is the one ;) höhö.
nä men jag känner verkligen så starkt för honom som jag inte gjort för någon o ja, alltså jag kan inte riktigt skirva med ord om hur underbar och allt sånt han är, utan jag visar det för honom istället :) hihii


I love you♥

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0