Dag 7 - Min Bästa vän

LINN WEDIN

ja, vi lärde känna varandra i senvåras och sommaren. eller vi har ju gått i samma klass i 3 år innan, men vi började umgås då i alla fall :) och det är jag glad för! för Hon är en sån där person som man kan prata med om allt, för hon lyssnar och finns alltid där!, Hon är även riktigt rolig också, vi drar alltid våra sexskämt, vi pratar ofta om sånt som har med sex att göra, men det är kul! :)
Hon är en fest tjej, absolut mer än vad jag är, men hon kan även ta det lugnt och ha en myskväll! Vi har alltid kul, även om vi har seriös prat, men vi hittar alltid något att skratta åt!
så svårt att förklara mer, men Jag älskar den här personen väldigt väldigt mycket!
Hon är bäst hon min pissilismask/ Guacimali ;)


och saknar henne massvis! har ju träffats typ två gånger på 3 veckor! Bara för praktiken, men på lördag kommer hon till mig i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha Guacimali!! Saknar dig som fan, blir ju gaaalen! Men snart är dagen inne PÖSSSS :D

2011-02-10 @ 20:43:59
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0