Dag 6 - Min dag

jaa, min dag har sett ut såhär hittills- gick upp halv 6 i morse, var så trött, fixade mig bara lite gran, sen iväg till praktiken :) har städat lite, och bakat idag där borta.
kom hem nyss, så snart ska jag börja med maten, hamburgare fåre blir idag, orkar inte fixa något annat idag, är så trött! sen ska vi iväg till mamma och pappa, för jag måste hämta mina mått, (dl mått o så).
och måste även till ica och handla bakgrejer, så får se om jag bakar idag eller imorgon, sen i kväll blir det att ta en dusch! sen ska jag inte göra ett skit mer! ;)

har ju typ berättat det jag brukar skriva, så kan lika gärna skriva lite till.
snart är det ju slut på praktiken, och det är skit tråkigt! :( vill verkligen inte sluta! vill stanna där för gott, jag trivs ju så bra, men får hoppas på att man kanske kan få sommarjobb eller något liknde där, och senare även vikariejobb!
hehe..

snart äre helg också, och Andreas ska ju åka bort, hela helgen! har inte bestämt mig för om jag vågar sova helt själv?, har ju faktiskt aldrig behövt göra det.. så om det händer något kul i helgen får ni gärna höra av er! men helst om det händer något på lördagen, för på¨fredag jobbar jag ju till 22.00, lite surt faktiskt, allt verkar ju hända på fredag också, men fårse om man kanske kan ta sig någonstans på fredag isf, aja..
nu ska jag bädda, och så snart börja med maten! :)



Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0