Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

tänkte berätta lite kort om dagen innan bara.
Idag mådde jag bättre så jag åkte till skolan. schemat på torsdagar är inte dom bästa, har så långa lektioner innan maten så man är helt död- men slutar ju två i alla fall :)
Men dagen har varit lugn ändå så det är skönt!
när jag kom hem så vek jag lite tvätt och så. när snutten kom hem så lagade jag iordning tacos. och det var ingen fel alls! :D hehe..
så nu kom jag precis upp ur badet, det var verkligen något som jag behövde! Att ligga där och tänka, dagdrömma och så i min ensamhet, det var skönt! :)
nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, as gött!

men idag då, så hade jag på mig:
Ett svart oversize linn från HM.
Svarta tajts. från HM tror jag.
och en kort linne kavaj.



Ungefär detta! är inte riktigt sånna, men i närheten!
Orkade aldrig ta något kort på det jag själv hade på mig.
byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0