16 Februari 2011

nu har snart halva lov veckan gått, och det har gått för fort! vill vara ledig ännu mer! hehe

men ja, i Måndags åkte jag till skövde helt själv haha.. men köpte lite kläder, två linnen två bh:ar och ett par trosor, en ring och en foundation :) och en alla hjärtans dag present till Andreas såklart! :) Fick bli ett armband till honom, sen lagade jag lite god mat tills han kom hem :)

igår var jag med mamma till morfar och fikade o handlade lite mat :)

Idag har jag har haft linn här en stund på eftermiddagen! vi gjorde inte så mycket tjöta mest och hon hjälpte mig att vika all tvätt :)
känner mig lite dålig med, vet inte om jag håller på att bli sjuk kanske.. blöö!
så nu ikväll har jag bara tagit det lungt. Andreas spelar tv spel så jag sitter här och degar, ehe..

men nu ska jag väl återgå till att gör något annat :)
byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0