13 Februari 2011

var några dagar sedan jag skrev.
men ska berätta lite om min helg tänkte jag.

Fredag: Började min praktik kl 15.00 och jag jobbade till 22.00. och Då hade ju Andreas åkt ):
men jag gick till linn och Jerry och där var även daniel och robin var där en stund, efter ett tag åkte vi till
johan i otterbäcken, var där typ en halvtimme bara, sedan åkte vi tillbaka till Jerry och så satt vi där en
stund. sen sov vi :)

Lördag: jag vaknade vid 12 någon gång, och väntade på att dom andra skulle vakna, vi gick ner till pizzan och åt :)
och vid två åkte jag hem, jätte ensamt verkligen :( men Dana var här en stund i alla fall! skulle egentligen
åkt till backhagen och träffa linn, men blev aldrig så :( så var själv hela kvällen igår, gör tråkigt verkligen!

söndag: vaknade halv två idag tror ja ;o Andreas ringde strax efter det :) så idag har jag bakat muffins med choklad bitar i. mumms! så har jag diskat och lagat mat, och nu snart eller om kanske två timmar kommer
äntligen Andreas hem! har saknat honom så mycket! har aldrig längtat så här till en söndag, men nu ska jag          kolla på tv, solsidan om en halvtimme as bra! :)


mitt hjärta








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0