kom att tänka på...

Hur fantastiskt lycklig jag är egentligen!
Mina föräldrar är helt underbara och gör mig såååååå himla lycklig! dom finns alltid där och ställer upp vad det än gäller! otroligt vad jag älskar dom!

Jag har några fantastiska syskon! som jag också alltid finns där oavsett vad det gäller! helt underbra!
älskar dom med såklart!
Min familj gör mig så jädrans lycklig!

sen har jag ju också en otroligt underbar pojlvän som alltid förgyller mina dagar! Att få veta att han är min och att vi har ett liv ihop gör mig så otroligt lycklig! Han älskar jag fruktansvärt mycket med!

Och får inte glömma mina underbara vänner som finns där och ställer upp!
love you all!

var bara tvungen att skriva av mig lite, detta är något jag tänker på ibland och får mig att vilja gråta!
men det är ju såklart lyckotårar!

:D

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad bra att du mår bra göömmaan :D <3

2011-04-13 @ 13:22:44
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0