6 April 2011

Varit hemma idag med då. Men har varit fullt upp ändå, har bakat på förmiddagen och lagat mat och diskat o så.
Eftersom att Älskling fyller 23 år idag så bakade jag! :)

Så nu på kvällen vid 18.00 så kom Andreas pappa och yvonne och firade honom. åt kakor, tårta o tjöta en massa såklart! dom åkte väl vid 20.00 så har inte hunnir gjort något alls! så snart är ju dagen slut så ska väl hoppa till sängs snart skulle jag tro. är ju trotts allt skolan som gäller i morgon igen, men det är ju faktiskt trosdag imorgon så är ju snart helg igen! :D gött dä!

nää nu ska jag gå o pussa lite på födelsedags barnet


påväg hem från tyskland med båten tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0