4 April 2011

Jaa då var det måndag igen! och jag är sjuk! inte kul alls..
Har åkt på en redig förkylning, + lite feber med! Men det var på tiden har kännt av det i kroppen i flera veckor. så skönt att det bröt ut någon gång så jag kan bli pigg igen! :)

Men annars har ju dagen varit väldigt seg efter som att jag legat i soffan hela dagen. Har sovit ca 2 timmar inatt med, inte heller kul. kan verkligen inte sova när jag är sjuk, har jätte svårt för det..
så gick upp vid 6 i morse ur sängen, (samtidigt som älskling) så då ka jag mig i soffan och sen somna jag till vid 8 och vaknade vid 8.30 av att mariette ringde, men kunde inte prata, kom inte et ljud ut munnen på mig, haha :) så kan det va!

och sedan somna jag vid 9 igen och vaknade 10, ssen dess har jag inte sovit ett smack! men hoppas på att jag kan sova bättre inatt :) men det är ju inte lätt med en genom täppt näsa, + att jag dreglar jätte mycket när jag ska sova när jag är fökyld, så mycket därför att jag inte kan somna heller, hinner inte somna innan det börjar att rinna hur munnen, bläää!

men ja, blir väl snart att gå o lägga sig i sängen och hoppas på att jag somnar :)
får nog läsa lite ur boken ikväll. " Hur kunde hon" tror jag att det heter,  Den handlar i alla fall om en mamma som tillåter och utför sexuella övergrepp på sina två små döttrar och hur det klarar sig i livet som vuxna o så. det är en självbiografi, och den är väldigt bra! och väldigt hemsk!
men nu är det nog skrivet för mig idag,

pussss


jag i luggen! passar så mycket bättre med en lång lugg som mittbena eller snebena!
haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0