kväll

skolan idag var seg. och matte provet gick åt helvete helt!
men fick VG på provet i datakunskap i alla fall :) gött

kom hem och så plocka jag in mina kläder i garderoben här. så nu har jag kläder :)
höhö...
stekte hamburgare förut åt oss + Linn :)
pkte till ica en sväng o så..
och duscha förut med. otroligt skönt vare!
skulle ha pluggat lite med, men har haft fullt upp känns det som..
så nu är jag trött.
Linn gick precis med. mycket skratt som vanligt :D

nu snart så ska jag mysa i soffan med min sötnos och kolla på lite sällskap:)
sovmorgon i morgon med as gött! det gillar vi :thumbup:

nu börjar det snart.... byyyyye


Han är underbar :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0