5 oktober 2010

sovmorgon i morse o det var gött vill jag lova. men tror jag har sovit för mycket så jag är sjukt trött i alla fall.
men dagen har varit sjukt slapp idag, har bara kollat film typ. nice! :)
jag o linn skippa matten så vi slipper gå ner till stan i morgon istället och ta 5 över 1 bussen :)
höhö
i alla fall skulle jag ju till banken först idag, men ja när jag o linn väl kommer ner så har dom ändrat tiderna. roligt eller inte! 10-13 vad är det för jävla tid eller? tror dom att folk hinner med det eller? folk jobbar ju fan till 16 oftast. men men. så skulle jag köpa en vinter jacka med. den jag hade kolalt på fanns inte kvar i min storlek. men kom på att den var kall sen. så hittade en annan :) och den duger i alla fall!

har varit hemma en stund nu. och kom baby hem typ precis med och han står i duschen nu :)
sen ska han laga mat för jag orkar inte. kyckling och ris :)
sen vet jag inte vad det blir mer av dagen faktiskt :) bara tare lugnt kanske :)
nääää lägga sig i soffan nu och kolla på unga mödrar på norska :)
byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0