25 oktober 2010

då var det måndag idag igen då. uuuusch värsta dagen på hela veckan tror jag!
men det är en speciell dag idag för linn wedin fyller 16 jävla år :D älskar dig bästa


här är den vackra ungen!


men ialla fall så datakunskap idag och det söööög.
men har varit rätt lugn dag ändå.
kollat på film och och haft en förläsning. men deb satt vi bara och prata och skratta lite tyst igenom.
slutade 10 äver 3 och stog o prata med Mariette till 10 i 4. :)
sen så GICK JAG BORT TILL WILLYS! jag är så otroligt duktig!
Handlade mat till mig och Andreas där. så nu har vi mat i veckan i alla fall.
när jag kom hem hade han gjort tacos. as gött! :D

och nu blire kaffe och tv :)
sen har vi inga mer matte lektioner denna vecka heller. helt sjuk va gött. så i morgon slutar vi tidigare och på torsdag med!
sen har vi lov nästa vecka.
jaja byyyyyyye



I'm in love with you baby

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack göömmmman! Bäst är du, älskar dig :) <3

2010-10-26 @ 21:50:32
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0