23 oktober 2010

igår då. vare några sycken här. men jag va så trött så jag ville bara gå o lägga mig ):
men den sista drog 1 så det var lagomt. gu va gött det var att inte må dåligt pga alkohol som viss annan gjorde när vi skulle sova :) höhöhöhö

men idag varknade vi vid 10. åt bullar till frukost muuuuums! :)
sen somna vi båda i soffan igen och vakna nyss. snart ska jag hoppa in i duschen.
det är så skönt och sitta ner i badkaret fullt med vatten och duscha samtidigt! ååååh längtar till att ducsha nu. höhö
I kväll skulle vi nog hem till krille och carro. krille och Andreas ska spela tv-spel hela kvällen o så. och jag carro och några mer flickor ska ha en mysig kväll, en liten tjejkväll blire isf :D

as gött. nä nu ska jag gå och göra lite grejer innan älskling kommer ur duschen och då kan jag gå in! :)



haha Andreas i min ny inköpta tröja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0