2 Oktober - 2010

god eftermiddag ;) höhö
igår åkte vi till Mariestad med amanda, jocke o Lina :)
men bara jag och Amanda som gick in på insparken. och det var inte värt pengarna alls!...
så vi åkte hem ganska tidigt. men då fick vi med oss linn också. så blev det lite efterfest här :)
Jag och Andreas vakna vid 1 och inte gjort något sen dess. eller han skjutsar sin syster o mormor.
men jävlar att det behöver röjas lite här, och i kväll blir det nog ganska lungt. jag är sugen på det tror jag.
Åker hem till mamma o pappa en sväng sen tror jag med.. och träffar aleczander o filip :)





ingen kan må bättre än vad jag gör :D




får bli en jätte gamal bild på mig och desse. det är 2007 i septermber/Oktober. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0