19 oktober 2010

hade ju då sovmorgon idag. men ah försov mig ju lite så fick ta en senare buss med linn :)
hade bara 3 lektioner. kolla klart på titanic på engelskan idag. och tårögd blir man allt.
filmen är ju så braaa! :)
åt tillomed mat vid två tillfällen. haha

kom hem någon vid 20 över 4 och satte mig och gjorde medicinska grundkursen inlämningen.
och är klar. gör skönt!
Andreas kom hem och ställde sig o börja laga mat fort jävlar.
han ska ju iväg och gymma nu vid 6 och jag drar då till carro och gör henne sällskap :)
trevligt trevligt!

åååååh så är jag trött jävlar idag med. men det är jag ju alltid. men skönt att fått någon gjort idag i alla fall :)

nä nu ska vi skynda oss iväg.
byeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0