12 Oktober 2010

igår då så ägde ju den lilla " operatinen rum" så har väldigt ont i munnen nu om jag inte tar alvedon hela tiden...
as jobbigt. men men nu äre gjort i alla fall. och stygnena ska bort nästa vecka :)

höhö
men idag då ialla fall. jag blev kvar hemma från skolan idag pga att jag hade så ont.
mitt hjärta var med hemma idag :) så vi gick upp vid halv 12 och sedan åkte vi bort till krille och carro och nova en sväng :) och vi tjöta o lite så. sedan hem till ANdreas mamma o fixa handbromsen och äta en varms macka.
sen åkte vi ju hem igen. ah jag skulle ju plugga.... men det blevsåhär, jag började läsa boken. men somnade Andreas väckte mig och sa att jag skulle läsa med aaah jag somna om igen i i stället och sov till halv 6..
och då var maten färdig :')
nu snart ska vi iväg till Krille och Carro igen och kolla på film :)
och tror jag snor med mig nova hem sen :D hihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0