5 november 2010

igår då åkte vi ju somsagt till Andreas mamma och åt mat :) kollade lite på kalle anka som Alfred kollade på. myyyysigt! :)

sen åkte vi till mamma och kollade på klassfotot och blä säger jag bara -.-
men men..
sen hem och ta hand om tvätten och så :)
förövrigt så tror jag att andres svalde min kula till piercingen igår. duktigt kille! ehee
så går just nu med eb stav bara ska åka o hämta kulor sen eller något :)
är på städhumör jävlar! har damsugit och tagit tag i tvätten. och nu vet jag inte alls vad jag ska göra! skulle lätt kunna verkligen rengöra hela jävla lägenheten! höhö
GALET!

och nu vill jag ha julafton! den är ju så jädra mysig! längtar verkligen :)
blir ju väldigt stressigt för min del på julafton tror jag, eftersom att vi ska både vara hemma hos sötnosens mamma och sen till min mamma o pappa. men det löser sig alltid! är ju i alla fall 1 månad och några dagar kvar innan det ska äga rum. hihi

men nää nu ska jag göra något. spela the sims 3 eller något :)


byyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0