26 november 2010

skolan idag.. har varit en riktigt jobbig dag i dag. allt har varit precis upp o ner.
+ att det blev ju lite problem där med busskorten.. men pengarna ska tillbaka i alla fall!
that's it...

nä men i alla fall hade ju prov och jag klarar mig nog i alla fall..
kom hem la min i soffan somna. Desse ringde i väckte mig. och så började jag att laga mat. tacos! :D
as gött såhär en fredag!
har även varit till Gullspång en sväng och även vikt tvätt och hängt in/ lagt in det också!
har varit så duktig idag :)

men nu ska jag la börja fixa mig liteee medans krille o andreas tjötar i köket :)
sedan drar vi i alla fall till Desse som ska ha krök.

byeeeeee

Andreas, glöm aldrig att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0