17 november 2010

Skolan idag har varit rätt go ändå. har varit ganska pigg idag ändå fast när jag och linn satte oss bussen hem kl 13.05 så blev jag trött jävlar!
och vi pkte till vänerplay (stavning) direkt för skulle intrevjuva lite folk till samhållsabretet så fick tillomed sluta tidigare bara för det! gött! :)

kom hem satte oss i soffan och jag var göt trött. sen när Andreas kom hem så lagade han mat. duktig kille jag skaffat mig ;) höhö
Sen har vi bara degat i soffan. och somsagt tv spel ska jag fan förbjuda snart.... killarna blir ju så osociala och allmänt sura för att dom är för dåliga för spelet :)

och en sak som är rätt gött är att det inte är några direkta läxor denna vecka! och att på lördag kanske det blir att åka till skövde och kolla nya harry potter med Älskling, Linn, jerry och Jonny :)
nä nu ska jag ta en rök och sedan ska jag försöka få uppmärksamhet av tvspels nörden här brevid!

juste jag har drygt 18 julklappar att köpa. kan ju bli en mer eller mindre! men har i alla fall en klar nu så jag är i farten med det med gött gött :)
och om 3 helger ska vi fira mig iiiih! hoppas de veckorna går fort :)
Fast fyller ju dock inte år förens helgen efter med i alla fall...
höhö. nääää hejdååååå!



känner mig tvungen att ladda upp en bild nu för bloggen blir så tom utan!
ehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0