15 november 2010

tjeeeena!
har inte uppdaterat på ett tag.. men har inte haft direkt tid eller lust..
men i alla fall. Måndag idag. seg dag i skolan. men gick rätt fort men ändå..
har varit hungrig, yr och lite sånt idag med. så ingen dag för mig idag.
men men är bättre nu i alla fall :)
Måste göra en uppgift i matten och sedan en novell i Svenskan så att jag kan få godkänt där någon gång!
men som tur är så Hjälper Mitt hjärta mig. är glad för att jag har en sån underbar kille som vill hjälpa mig med sånna saker! jag helt enkelt älskar honom!

och så har vi bäddat rent och plockat i ordning lite av mina saker o så :)
och diskat har jag gjort med. och Andreas damsuger i kallingar ;)
hiihii

men nu ska jag ner till mamma o hämta mat åt mig i andreas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0