snart sängdags ?

jaaaha, aaah städade faktiskt mitt rum massa, är ganska stolt över mig nu, håller även på att sy upp en klänning , men aah får se hur det blir, gjorde lite fel, men går nog att rätta till! ;)

pluggat lite med, skrivit klart svenskan äntligen!
var nere i gullspång pch tog en glass med madelene förut med, mysigt ;D

nu ska jag plugga kemi och ännu mer svenska, har fått höra att vi ska ha en stort test på shakespear(stavning) imorgon, så aaaah,
sen sängen och tv såklart! :)

måste lämna mammas mus, hehe data mus alltså, så aah ingen mer dator för mig i kväll, men behöver komma bort från den med ibland! ehe...
aah linn kommer hem i morgon och vad fan ska vi göra i helgen????? :)

jaaajaaa, pusssshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0