sängen!

hejsan! eeemh ah blev ingen liten mini operation idag, det ska ske om 3 veckor ist. sååå aaah, fick i alla fall åka in o ut genom någon lite röntgen grej, as läskigt! och så fick jag testa lustgas, hehe, jaa det kändes allt konstogt vill jag lova, kände mig bortdomnad i hela kroppen, men det avr fan jävligt skönt att vara så avslappnad!
(tänk om jag somnar under operationen?) HAHA tror inte det händer men i alla fall.

när jag var klar inne på sjukhuset så åkte vi in till mariestad o käka på donken, det var fan gött alltså! ;)
hade ju inte ätit från halv 9 och ah när vi åt på donken så var klockan halv 4 kanske ? fatta att jag var hungrig!

men ja i alla fall. nu ska jag läsa mycket egentligen, men kommer fan bli lite ): inte bra detta, plus att sex and the city börjar ju snart o håller på en timme så blir att läsa efter det isf, och fan då kommer jag inte palla att gå upp i morgon eftersom att jag ska duscha i morgon bitti så måste jag gå upp tidigare blääää! men ah får fan se hur det blir med det alltså, imorgon har vi origentering på idrotten, jag kommer "glömma" mina kläder vill jag lova! höhö

nä fan nu blev jag hungrig med, gaaaaaah ah får fan gå ner o äta något litet, för jag kan inte somna alls om jag är hungrig, rätt sjukt! förövrigt sitter jag på min dator nurå. fast har en såndär mus man sätter fast i datorn, höhö, nää
hejdåååååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0