5/5 -2010

tjeeeeeeeeeeeeeeeeena!
hade NP i fysik direkt på morgonen idagdå. emh ah jag fatta ingenting så ränknar nog med IG...
håltimme på 2 timmar helt sjukt ;o
åkte ner till ica och köpte lite gott.! va ute i solen lite o så (:
gymmat idag med, men var inte alls hajj på att träna idag, men lite träning blev det av i alla fall!

just nu sitter jag här med cola och ostbågar (TJOCKIS! (y) )
eeeehee.
funderar på om jag ska gå ut eller om jag ska ta o vila. för jag är så boreeeeeeed!
i kväll ska jag försöka ta mig ut o gå i en runda i alla fall :)

och så är det kort dag idag ..wonderful!
hoppas dock på att solen kan va uppe då med!



bilden är suddig dååååvaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hur gick Fysik B NP-provet? Hoppas att det gick bra! Jag har provet på onsdag. Kommer du ihåg vad det var för MVG-uppgifter. Eller vilka område de handlade om? Kan inte du skriva lite om dem här..?



PS. din blogg är fantastisk! Läser så ofta jag kan //Erik

2010-05-06 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0