4/5 -2010

halloj!
emh ah har inte skritiv på några dagarn nu, men har inte orkat.
men ah fy min mage är fan inte med mig just nu, så ska nog lägga mig och kanske slå på en film ^^
men idag då i alla fall så skolan, det gick ganska fort o så, men ah fick jävligt tråkigt där ett tag. åh fy vi har NP i fysik i morgon, HEJ IG!
eheheeeeehe
var inne och gjorde mopperpovet idag, men och jag klarat, jag är uuuuuuuuuuuuur duktig! :)
så pappa och jag åkte o fika och köpte med räkmackor hem som vi precis käkat, så förbannat gött!!

meeeeeen ah hejsvejs!



oooooooh shit, detta var i sjuan, en bild på mig och linda,
helt sjukt vad man har förändrats ;o
ungefär 3 årsen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0