31/5 -2010

var rätt segt att gå upp i morse, men det fick gå i alla fall.
solen har varit framme nästan hela skoldagen, underbaaaaart! :)
matte provet går nog ganska bra ändå, trodde jag verkligen inte,!

åååh kan inte fatta hur underbar solen är, men jaaaa, när jag gick ut förut efter att ha sovot i två timmar, så han jag sitta i solen en kvart innan solen gick i moln, en stort moln! ):

men har ätit o grejas nu. har bestämmt att jag ska nog fan börja bli lite nyttigare alltså, är ju fan strand time nu likson, ehe... har kanske blivit en aning mycket godis, såå ah fårse hur detta kommer att gå ;)

och helt underbart att jag inte har något kvar i skolan dirket, och det är fasiken inte långt kvar nu!
och i morgon äre sommar månad med!
iiiiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0