28/5 -2010

tjenaaaaa!
jaaahop, vädret har varit as najs idag! fast nu är solen inte framme ):
satt och stekte lite i skolan idag, får nog lite färg i alla fall. och det behövs, alltså jag är så vit så jag lyser och ser ut som ett lik jämnfört med andram behöver nog vara ute mer kanske ? haha

men jaa, skolan gick jävligt fort alltså, gjorde räk baguett på hemkunskapen och det var gott vill jag lova :D
hehe..

linn kommer ju hem idag med! underbart, men hon kommer nog inte förens senare i kväll skulle jag tro, så får nog bli en liten myskväll med henne kanske ? :)
får inte bli så sent i kväll, ska upp ungefär 7 i morgon bitti eftersom att jag ska till marieberg, jag och mamma åker häifrån halv 9, så ska vi hämta upp Robin också som ska jag med :)

jaa nu tänker väl folk, men vafan som var väl nyss ovänner ? och hur fan ska dom ha det typ ? hehe, tänker nämnligen så själv, men jaa, vi kan prata o så och har inte umgåts på evigheter, så ska bli trevligt i morgon :)

så får vi se vad som händer på kvällen ? crusing i mariestad har jag hört, men frågan är hur fan ja o linn kommer dit? ;o
meen ah får försöka lösa det!!

nu ska jag nog fortstätta på min klänning som jag syr upp och lite så ^^
heeeejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0