26/5 - 2010 - sjukhuset

hej hej!
ååååååh dagen har verkligen inte börjat bra alls!
lösenord hackade o shit, jävlar att jag var arg, tur att Robin hjälpte mig höhö, så nu äre fixat igen :D
men mit dator funkar inte heller, så sitter på mamma just nu....

och snart bäre av till sjukhuset, och jag är fan rädd, haha hoppas lustgasen gör susen, då är jag inte lika arg längre! ;)
höhö.
och jag börjar bli hungrig också, men får inte äta :(
har inte ätit sen halv 9, och jag får inte äta förens efter operationen, eller ah om jag då kan äta, det märks ju!
och dricka får jag inte göra heller, inte ens vatten! okej inte så lång tid har gått än, men från 11 får jagh inte dricka tills operationen är över, ))))):

näää nu ska jag dra mig,! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0