25/5 -2010

halloj.!
fy sjutton, jag hade verkligen inte lust att att gå upp idag. myckey är pga vädret!
ååååh blir så nere med sådant piss väder ):

men enligt klart.se så skare vara lite sol o så i morgon! får hoppas på det! :)

och jag är ju ledig i morgon ;) men är fan livrädd, visst operationen är inte alls stor, men den är ju ändå i munnen och jag är vaken! jag ska bara få lustgas, det är just det jag är rädd för, att vara vake under skiten ):
kommer nog inte kunna äta ordetlig mat på några dagar, i alla fall inte första dygnet, i fall styngnen går upp. visst det blir säkert 2-3 stygn, men jag är fan rädd ): Tur att pappa är med mig in och håller mig i handen!

nää idag nu så sov jag en timme när jag kom hem, gick inte att vara vaken. plocka tillomed ut diskmaskien förut, jag är lite duktig ändå :)
plugga lite måste jag göra idag med. specielt föröska läsa ut den där jävla boken i svenskan.
ehee. fast ska nog fan bara en kladdkaka först! smarrigt! ;)

såååå ah, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0