23/5 -2010

halloj!
helgen har varit väldigt bra ändå :)

fredag: åkte till linda, o vänta på sara, vi drog ut till anna en kort sväng, men sedan hem till linda igen och hade        det trevligt o roligt ! :) väldigt mysigt!

lördag: vaknar och får ett jätte hemskt besked, det är det som är det väldigt dåliga med denna helg! );  åkte till linda en stund och njöt en glass med henne :) hon följde med mig hem sen, jag fixa mig o grejer, for tillbaka till otterbäcken, släppte av linda hemme hos sig, och jag stack till Desse och vänta på att hon skulle bli klar :)
när hon var kvar drog vi till josef på fest. jag hade en väldigt bra o rolig kväll! tack alla för det :)
men aaah när jag va hemma insåg jag att nyckeln låg inne, jag hade alltså glömt den! pch min telefon var död, så åkte tillbaka till otterbäcken, skulle gå in till linda men det var låst. så gick inte till josef igen o fråga efter telefon, men aaah ingen svara här hemma. men tur att det finns folk man får sova hooooos ;D!

idag: idag mår jag sådär.. ehe ;)
kom hem idag vid typ 2-3 nu på eftermiddagen. så jag sov till 5 när jag kom hem :)
och har försökt äta lite mat, men näääää. visste inte att det va såndär röd dag idag så ica va sängt! ville ju ha massa godis! ): men ah jag får väl nöja mig med något annat?
nää nu ska jag plugga lite och duscha o sova tidigt jävlar med tror ja!


shit bara 14 dagar kvar nu, plus att jag kab räkna bort 3 dagar som inte blir skoldagar direkt, detta är sjukt! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0