20/5 -2010

tjaaaaaa!

aah skulle ju då till skolan idag egentligen med blev inte så..
spydde en gång i natt o så, men kan försäkre er om att det inte är magsjuka!
det är nog att jag fått i mig något dåligt, såå imorgon kommer jag i alla fall!
tror vi hade gullsprånget då eller ? aah i alla fall. tråkigt!

ah har legat i soffan hela dagen, kollade faktiskt på avatar för första gången ;) ehe..
den var faktitskt riktigt bra enligt mig! fast fanns ingen svensk text tydligen stog att det fanns men aaah, så jag kollade faktiskt med engelsk text, men jag fatta allt ;D
hehe..

aah nu äre såhär att jag har fan varit hemma själv sent på kvällarna hela veckan, och börjar tröttna jävlar på det!
sååååå jävla tråkigt...
men nu ska väl jag fortsätta kolla på tv o så, och dricka massvis med coca cola!
ja ja byyyyyye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0