18/5 -2010

hallå eller!

mår lite bättre idag, är inte lika hängig o så, men förkyld är jag allt, och vet inte om febern är borta?
imorse hade jag lite men ah mamma får kolla det när hon kommer hem sen :)

har typ bara legat o slöat idag med, har rört lite mer på mig, gjorde faktiskt massa o äta! däni, brukar jag inte ens göra fast jag är frisk ;) ehe...

men aah, kollat på film o grejer, satt även ute i solen den lilla stunden den var framme på efter middagen vid typ 6 ?
men vill inte va sjuk, o imorgon missar jag ju music contest, skööönt att slippa den på ett sätt i omed att våran grupp suger, ingen är med osv... men har känsla av av dom kanske skulle behövt mig i morgon? ehe.. menar inte att jag är bäst.. eller det är jag ju också,haha nää men aah!

men vi får hoppas på det bästa, att andra gruppen vinner i alla fall!


23 dagar kvar och 17 skoldgar kvar,
snart slut på't! :)

sitter här just nu o dricker saft liknande sak, och ska väl städa undan lite i köket, har lyckats stöka ner lite nämnligen! (y)

men aaaaah, tjaaaaaaaa!


jag i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0